26.09.2013

Cu pană de foc te mângâi…

 
Te-ai așternut în gândurile mele

visându-te Conte
de Inies – orbit de  dragoste
la vânătoarea de iriși în Imperiul

minor. Și pradă și trofeu: aspirațiile
hăitașe inspiră cala din perspectiva karmei
dobândite. Muz nefericit răsfrânt de farmec nomad

călare te voi iubi, adânc – scoțându-ți ochii
în albia majoră. Apoi te voi învălurí în
alte gânduri, noi, curate  – și te voi

ocroti la sân de bestii dinadins sterpe cu iriși
orbitori. Când vei simți mirosul laptelui
de cală – adulmecă-l, descălecat.

Suge-mă orbecăind și-ți voi încolți ochiul minții  – 
Ciclopule.

Pradă prăzii oferindu-mă

de la distanță trec drept
nimfă. De-aproape – călău  voluntar
de iluzii – cală bătrână în Grădina Edenului

devoratoare de nefericiri ascunse. Conte
de Apă Stătută – variezi zburdând între rânduri de iriși
fermecători închipuiți și cupe prăpăstioase de cale. Sfârcurile

poleite așteaptă  toate să fie smulse – mulse, mușcate  – mușcatele.
Toți caii-putere cu care-mpingi nectarul în crinii
imperiali – îi sinucizi. Doar gloaba cu aripi

frânte care zace în mine adânc nefericită adoarme – dezbrăcată
de iluzii o răsfăț cu voluptate și simt cum crește
-n așternut mângâierea, trezindu-se.

Suge-mă orbecăind și-ți voi ascuți cornul  – 
Inorogule.

Conte a Deșertăciunii,

vânător al Adevărului
Suprem în Muntele lui Venus
străbați la galop, la trap, la pas grotele

roabelor – nechezând. După
buchetul de iriși un labirint de crini
sau hăul calei urmează. Cauți plăcerea

sau dreptatea? Între Eva
și Adam – cu limba de lemn sau cu limba
de moarte – atârni de arca mea să te salvezi?

Suge-mă orbecăind și-ți voi crește aripi sufletului  – 
Pegas

pentru că în numele tatălui ești avocatul diavolului ceea ce nu concep...