19.10.2020

Imperiul Ciumei roșii în Zodia pandemiei - dincolo de Sindromul Stockholm

 

Orice om îi este teamă! OUG 13/2017 –

inițiată evident din perspectiva

corupției până la cel mai înalt nivel: draaag-ne-a fi… Ghinion

pentru că pot și eu să am

guvernul meu! Altă-ntrebare?! Răspuns:

 

mistuiți-vă… după

ce vă devorați între voi ultimii ciolaci

și ciolane broșate pe ce pat doriți: de exemplu rizeà

cu garnitură de porto/cală pe Realitatea, asezonat

cu mogulii-terți – măcar să fie

 

ultimul meniu al satrapilor-călăi. Cam sec?! Eu aș prefera patul

de pușcă până la faraon și metrese iar după 20-20 dezlegare la pește doar

pentru victimele care-au supraviețuit deșertăciunii

impostorilor: să le confiscăm odată fanii, galeriile, interlopii,

concediile și domeniile de pe lună pe lângă  

 

insulele dintre brațele

Dunării și castele

mafiote de aici și de aiurea; și da – efectivele

de cormorani să elibereze

piscinele… să mă lăfăi și eu în sfârșit

 

fără masca celor trei maimuțe –  

unde mi-au intrat banii

la apă până-n paradisul fiscal, unde mi-au sufocat cuvânt

după cuvânt, sPionii interpuși și unde mi-au înnecat

corăbiile și apetitul

 

de-a trăi. Adio,

 

sNobililor Viruși! PS: Sper că nu trageți

nădejde, fariseilor – să moară vecinul… convertit: capra

lui a fost oaia voastră neagră – și are circumstanțe originale

de „hashtag-rezist”!