29.01.2015

Scrisori pentru Santa Klaus

 
Proiectul nostru este
pentru toată România, este
un proiect pentru oameni. Iohannis
se adresează lucrurilor, eu mă adresez

oamenilor. Iohannis este un lucru, eu sunt

un om şi vreau
să facem o ţară pentru oameni, nu
pentru lucruri.” (-V.V. Ponta) „… În Senat lucrează
demnitari. Aţi mers la WC să vedeţi că nu există

săpun şi hârtie igienică? V-aţi uitat
la maşinile cu care mergem? Şi nu avem toţi senatorii
câte o maşină. Şi dacă nu avem  maşină… Dumneavoastră
vi se pare normal să mergem

cu taxiul? Vorbesc despre siguranţa

demnitarului… Cinstit vă spun… Gândiţi-vă:
dacă cei din DNA ar înnebuni fără să mai aibă nevoie
de avizul nostru – ar hotărî să aresteze 200
de parlamentari. S-ar schimba  echilibrul…”  (-C. Anghel) „Cu ocazia sărbătorilor  

de iarnă, vă dau motive
să mă înjuraţi în continuare: voi sunteţi
nişte proşti, fraieri. Şmecherii suntem noi: luăm. Indiferent cine vine
la putere. Sunteţi generaţia N-AM… Dacă votul tău ar conta, nu te-am  lăsa

să votezi. "(-S.O. Vântu) Eu am înțeles

așa: dacă e
vreme bună, e

Tăriceanu, dacă e
vreme rea, e

Georgescu, dacă e
vreme ploioasă, e

Maior" (-K.W. Iohannis). Cu gerul vine Santa Klaus!